Nikdo nepřišel. Naše propagace byla neefektivní. Nedali jsme o sobě dost vědět... Věty, které zaznívají po mnoha skvělých akcích.
Chystáte akci v rámci Týdne pro klima a přemýšlíte, jak ji dostat do povědomí lidí?
Na webináři s Adélou Ivan Jansovou se naučíte, jak zviditelnit svou akci i s minimálním rozpočtem! Zaměříme se na to jak:
- efektivně komunikovat s veřejností
- využít dostupné online i offline kanály
- navázat spolupráce, které vaší akci zajistí zaslouženou pozornost
Adéla se v PR pohybuje už více než 15 let. Začínala v agenturách, ale vyzkoušela práci na volné noze i ředitelování tematické vzdělávací organizace PR Klub. Znalosti nesbírala jen praxí, ale i studiem marketingové komunikace na UTB ve Zlíně. Spoluzaložila projekt Um sem um tam, který více než 10 let propojuje profesionály z byznysu a neziskovek. Ve volných chvílích se společně se sousedy snaží oživit dění na pražské Bořislavce.
Přijďte si pro konkrétní tipy a inspiraci, jak proměnit vaši klimatickou iniciativu v událost, o které se bude mluvit! Poznatky z webináře můžete dále využít na propagaci jakýchkoliv vašich akcí a událostí!
Pro připojení se registrujte na: https://us06web.zoom.us/meeting/register/Z2E8TwBzS327iIp-Sycd1A
Odkaz na událost na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1362375781769572